Zdjęcie

Deklaracja dostępności cyfrowej

Deklaracja dostępności cyfrowej dla strony podmiotowej: www.sppawezow.superszkolna.pl

Wstęp deklaracji
Szkoła Podstawowa im. Batalionu „Barbara” AK w Pawęzowie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony podmiotowej www.sppawezow.superszkolna.pl zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony podmiotowej www.sppawezow.superszkolna.pl

Dane teleadresowe jednostki:
Szkoła Podstawowa im. Batalionu „Barbara” AK w Pawęzowie
Pawęzów 66
33-103 Tarnów
tel. 14625-01-18
Fax.
e-mail: sppawezow@lisiagora.pl
NIP 993-066-42-07
REGON 36809632500000
Numer RSPO 263051

Dane do wystawiania faktury:
Nabywca:
Gmina Lisia Góra
33-140 Lisia Góra
ul. 1 Maja 7
NIP: 993-06-58-661
Odbiorca:
Szkoła Podstawowa im. Batalionu „Barbara” AK w Pawęzowie
Pawęzów 66
33-103 Tarnów

Data publikacji strony internetowej: 2010-12-02
Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2021-03-05

Strona podmiotowa www.sppawezow.superszkolna.pl jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej:
Zamieszczone na stronie www.sppawezow.superszkolna.pl, w postaci artykułów lub załączników, nie są dostępne cyfrowo w całości.

Ułatwienia na stronie podmiotowej www.sppawezow.superszkolna.pl
Strona podmiotowa www.sppawezow.superszkolna.pl posiada następujące ułatwienia:
• podwyższony kontrast (czarne tło, żółte litery)
• możliwość powiększenia wielkości liter na stronie

Data sporządzenia deklaracji
Deklarację sporządzono dnia 2021-03-05
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez pracownika Szkoły Podstawowej w Pawęzowie.

Skróty klawiaturowe
Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe
e-mail: sppawezow@lisiagora.pl
Telefon: 146250118

Procedura wnioskowo-skargowa
Uprzejmie informujemy, że zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych każdy ma prawo wystąpić do podmiotu publicznego z żądaniem udostępnienia cyfrowego wskazanej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub ich elementów, ewentualnie zapewnienia dostępu alternatywnego, na warunkach określonych w ustawie. W przypadku odmowy wnoszący żądanie możne złożyć skargę z zastosowaniem przepisów ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, a także powiadomić Rzecznika Praw Obywatelskich: www.rpo.gov.pl

Dostępność architektoniczna

Dostosowanie wejść do budynków
Do budynku szkoły prowadzą dwa wejścia, z czego jedno jest przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Nawierzchnia ciągu pieszego prowadzącego do budynku jest w dobrym stanie technicznym (brak ubytków, nierówności nawierzchni), wejście jest łatwe do odnalezienia i urządzone w sposób przewidywalny i bez przeszkód. Wejście jest wystarczająco oświetlone.

Dostosowanie korytarzy
Korytarze mają szerokość co najmniej 1,20 m, w ramach jednej kondygnacji brak zmian poziomów. Stosowane materiały wykończeniowe nie odbijają światła (nie powodują zjawiska olśnienia), a posadzki mają właściwości antypoślizgowe również w warunkach zawilgocenia. Meble i elementy wyposażenia nie zawężają szerokości przejścia i nie powodują utrudnień w poruszaniu się w budynku.

Dostosowanie schodów
Ilość stopni w biegu nie przekracza 12. Szerokość użytkowa biegu wynosi co najmniej 1,20 m. Wszystkie stopnie mają tę samą szerokość i wysokość (max. 175 mm). Poręcze są wygodne w użytkowaniu. Schody są oznaczone kontrastowo (pierwszy i ostatni stopień).

Dostosowanie wind
Brak wind.

Dostępność pochylni
Pochylnia dostępna przy jednym z wejść do budynku. Nachylenie pochylni jest zgodne z przepisami prawa, a szerokość wynosi co najmniej 1,20 m. Żadne elementy nie zawężają szerokości pochylni, przed początkiem i na końcu pochylni znajduje się przestrzeń manewrowa.

Dostępność platform
Brak platform.

Dostępność informacji głosowych
Brak dostępności informacji głosowych.

Dostępność pętli indukcyjnych
Brak dostępności pętli indukcyjnych.

Dostosowanie parkingów
Szkoła nie posiada parkingu.

Prawo wstępu z psem asystującym
Do szkoły może wejść osoba z psem asystującym.

Dostępność tłumacza języka migowego
W szkole jest możliwość skorzystania z pomocy tłumacza Polskiego Języka Migowego.